Magazine Focus Emploi

The job de mes rêves : Client Service Director

Publié le 15 septembre 2009 par Antonia Savey

Ce matin, vers 5:30 am, mon alerte mail Linkedin m'a mis l'eau à la bouche en me forwardant cette offre :

Client Service Director - Search Engine Marketing Encadrement, CDI Plein temps

Essential Duties and Responsibilities : The Director is responsible for retention and growth of the retention and growth of the existing client base through individual efforts and efforts of the account management team to deliver profitable quality service.
Tasks include department forecasting, employee management and review, contract negotiations, fulfillment of services that drive results for clients, retaining clients, growing existing clientele with company services, and providing support for new service development and infusing the services into the client base.
The Director must take a proactive approach to continuous customer service and client performance enhancement in an increasingly competitive field. Demonstrated ability to manage client relations including handling difficult client situations to optimal results for both the client and the company.
Develop, implement, and manage departmental processes regarding training, development, project execution and delivery, and client relationship management; coach the Account Managers in their management of their clients.
Ensure departmental achievement of goals regarding successful campaign completion, product quality, on-time delivery, and client satisfaction.

Tous les "gros mots" qui me font saliver : rétention, qualité de service, service client, gestion des cas clients hardus, satisfaction client...

Image DirSCECli

Unfortunately, impossible de candidater : le poste est à Phoenix, Arizona, États-Unis ! Et qui plus est : only open to Nativs et pas aux expats !
Bah... dont care. Anyway j'avais pas l'intention de redéménager at once.
Mes crakottes qui s'acclimatent tout juste à leur nouvelle vie, leur nouvelle ville, leur nouveau collège, leurs nouvelles copines... pourraient songer à trucider leur folle de mamounette si la bougeotte la reprenait trop vite !

By the way, je mets à nouveau mes compétences de marketeuse client sur le marché... Entreprises soucieuses d'améliorer la qualité de vos relations clients : les enchères pour me recruter ASAP sont ouvertes !

Keep in touch
ASF


Retour à La Une de Logo Paperblog

A propos de l’auteur


Antonia Savey 3 partages Voir son profil
Voir son blog

l'auteur n'a pas encore renseigné son compte l'auteur n'a pas encore renseigné son compte