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Patchs : WWII Online 1.32, Dawn of War 2 2.5, Emergency 2012 1.1, AI War 4.0

Publié le 03 novembre 2010 par Cyberstratege

WW2 Online Battleground Europe

RĂŠsumĂŠ des nouvelles mises Ă  jour.

WWII Online 1.32

* Fortifications placĂŠes par le fantassin pour lui mĂŞme.
* Fortifications pour les canons anti-chars placĂŠs par les sapeurs uniquement.
* Le fameux FUR qui remplace le MSP avec de nouvelles règles, placÊ par un camion ou le chef de mission, des distances plus courtes par rapport aux objectifs, devient un point de RTB.
* Saut en parachute des pilotes
* AmĂŠlioration du moteur graphique et passage Ă  OPEN GL 3.2

A noter que Cornered Rats Software pense dĂŠjĂ  Ă  d’autres PPO (types fortifications , FRU, etc…) qui pourrait ĂŞtre :

* Champ de mine
* Pont du gĂŠnie
* Point de spawn non-fixe ( FB)
* Obstacle pour vĂŠhicules
* Protection pour Flak
* Pilboxes
* Postes de commande

Voyez aussi cette annonce prÊsentant les futurs nouveaux modèles 3D pour les personnages du jeu.

Et pour finir la crĂŠation de compte d’essai gratuit  de 15 j est  simplifiĂŠe, il ne sera plus utile de donner ses coordonnĂŠes de carte bancaire.

Dawn of War II 2.5

Balance Changes

General

Chaos

- Plaguemarine Champion
Breath of Nurgle heal increased from 140 to 190 for the Plaguemarine Champion and 45 to 55 for nearby allies

- Chaos Predator Tank
Speed increased from 5.7 to 6.0

Space Marines

- Predator Tank
Speed increased from 5.7 to 6.0

Eldar

- Wraithlord
Shuriken cannon upgrade cost lowered from 100/40 to 100/25
Brightlance upgrade damage increased from 60 to 80

- Fire Prism
Speed increased from 5.0 to 5.5

Orks

- Kommando Nob
Extra equipment health regeneration rate increase lowered from 0.5 to 0.3

- Mekboy
Waaagh! banner cost increased from 75 to 75/10

- Shootas
Big Shoota damage decreased from 37 to 33
Shoota Nob shoota damage increased from 36 to 40

- Looted Tank
Speed increased from 5.5 to 6

- Nobs
Nobs are no longer immune to knockback under the effect of Frenzy
Frenzy cost increased from 50 to 75 Waaagh!

Tyranids

- Zoanthrope
Damage increased from 60 to 75
Blast radius damage modifier increased from 0.4 to 0.6 at the edge of the radius

Bug Fixes
Fixed several issues where units would wind up in a stance inappropriate to their current weapon
Fixed an issue that would cause commanders to get stuck in retreat mode while at their base
Fixed an issue that would require the Ork Mekboy to setup before teleporting when he was equipped with a beamy Deffgun or a Dakka Dakka Dakka
Fixed an issue that caused units to stop displaying their energy bars after being upgraded with a sergeant
Fixed several issues that would prevent units from cancelling the setup process

TĂŠlĂŠchargement automatique par le biais du jeu.

Emergency 2012 1.1

english changelog:
This patch allows you to indiviualize your cars by adding your own lettering. Feuerwehr -> Fire Department.

En tĂŠlĂŠchargement sur cette page.

AI war 4.0 & co

A noter qu’aux dires mĂŞme du concepteur il s’agit plus d’un nouveau jeu que d’une mise Ă  jour.

Le changelog complet faisant plus de 220 pages, ou 55 000 mots, vous trouverez une version allĂŠgĂŠe Ă  31 000 mots sur cette page du wiki ! Le contenu des patchs suivant est dĂŠcrit respectivement ici et ici.

Plus d’info sur le site officiel.


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