Magazine Focus Emploi

SITE: it's linner time

Publié le 04 juillet 2008 par Jean Julien Guyot
le coup de barre, ce délicieux moment de l'après midi ou vous cognez des clous, devient la période idéale pour un bon café...
chickfila, blog, pub, jean julien guyot, infopub.blogspot.com; ipub.ca.cx
Chick-fil-A created an online campaign using its Coffee Caramel hand-spun milkshakes as reason to visit during non-peak hours of 2 p.m. to 5 p.m. Online ads for "It's Linner Time" are running on Facebook and MySpace. A microsite allows customers to upload videos of hungry people and send Linner Time invitations to friends needing a pick-me-up.

Libellés : facebook, myspace, site


Retour à La Une de Logo Paperblog

A propos de l’auteur


Jean Julien Guyot 85 partages Voir son profil
Voir son blog

l'auteur n'a pas encore renseigné son compte l'auteur n'a pas encore renseigné son compte

Dossiers Paperblog