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AI War – Fleet Command : patch 3.060

Publié le 12 mars 2010 par Cyberstratege

AI War Fleet Command

Arcen Games a sorti une nouvelle mise à jour pour AI War, un STR option Space Opera 4x coopératif privilégiant la stratégie à la microgestion. Au menu, meilleure prise en compte des transports, corrections de bugs et divers ajustements des règles. Voyez le changelog ci-après pour une liste complète. Pour plus de détails sur le jeu, rendez-vous sur le site officiel, vous y trouverez de nombreuses informations ainsi que différents screenshots et trailers.

***

Changes
- Simple Formation movement, as well as arc-movement.
- New, modular, riot control starships.
- Many various performance improvements.
- Manufactories now auto-manage themselves by default.
- Transports are now extremely more useful.
- Astro Trains are now much less fearsome.
- Cleanup drones can now remove mines (even perma-mines).
- Gate-raiding is now cheaper in terms of AI Progress.
- Hit chance logic is slightly simplified to avoid player confusion.
- New screenshot key (F12).
- Control nodes and rally points now knowledge-free.
- Option for historical autosaves.
- Dozens and dozens of balance tweaks.
- Other various bugfixes and small changes.


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